Odp: Pomóżcie - Virtual Dub nie nagrywa dĽwięku

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 07 Jan 2002 - 18:46:34 MET

Użytkownik Silver Ghost <s_silver_at_priv7.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9she3usvmeovtbggn7g3glessanibmlhln_at_4ax.com...
[...]
> Hmm ja mam AVerMedia TVCapture98 i.... tak jak u Ciebie nie mam
> dzwieku. Jest na to rada. Nie wiem dlaczego tak jest ale jest. Kumpel
> na nowszego Avera z radiem i w VirtualDubie od wersji chyba 1.4.6 ma
> dziek jak nalezy. Wczesniej tak jak ja musial najpierw odpalic MoreTV
> i wybrac kanal. Pozniej odpalic Virtual Duba i wtedy dzwiek byl.
[...]
Możesz wypróbować RemoteSound 3.5
http://drecksoft.50g.com/_framed/50g/drecksoft/FreeTVAnalogTools.html

+ ewentualnie patch gdyby się powyższy programik wieszał
http://www.tvfreak.cz/download/dek/DeXT_parche.rar

PeJot