Pomóżcie - Virtual Dub nie nagrywa dźwięku

Autor: Toper (toperek_at_interia.pl)
Data: Fri 04 Jan 2002 - 09:31:50 MET

Mam kartę AverMedia "coś tam dalej" z pilotem na BT848 bez radia. Oczywiście
podczas normalnego odtwarzania wszystko gra i jest OK. Niestety jak próbuję
zgrać video za pomocą Virtual Dub to jest z tego wielka kupa. Obraz jest,
dźwięku (pomimo że w okienku jest że jest nagrywany) nie ma. Sprawdzałem
wersje 1.3 i 1.4. Karta dźwiękowa to SBLive! Próbowałem podczas zgrywania
zmieniać mixerem wejścia nagrywania, nic nie dało.
Próbowalem też innych programów, ale WinVCR i sterowników WDM, ale nie chce
mi się dostroić, pomimo ustawienia systemu na PAL.
Czy ktoś może mi pomóc? Walczę z tym od kilku dni i nie ma postepów... :-(

Pozdrawiam
Toper