Re: Dajcie upust swojej wiedzy - co o tym sprzecie sadzicie?

Autor: CFR (conan.freez_at_dgu.pl)
Data: Sat 05 Jan 2002 - 17:35:00 MET

> Weż Atlona różnica jest spora (tylko zależy co robisz....)
jak juz wspomnialem to bedzie sprzet pod katem familijnym.

> moge ci polecić CTX'a który ma także doskonałe kineskopy (nie daj się
> wrobić w kupno monitoru innych marek z kineskopem CTX'a)
Cenna uwaga.

> -Wystrzegaj się sprzętu LG jak ognia ...(nik nie lubi częsciej niż
> raz w miesiącu ganiać do serwisu)
Tu musze zaoponowac :) Widze LG w acji kilka doobrych miesiecy (pare godzin
dziennie) i nie mam zadnych zastrzezen. Sam mam w domu ... uwaga (zaraz
uslysze smiechy :)) Daewoo 15". Pracuje na nim kilka lat, przy
rozdzielczosci 1024/768/85Hz i nie mam zadnych przeklaman. Kumplom juz nie
jeden monitor sie wypalil a moj wiernie mi sluzy. Tu chyba wiele zalezy od
podejscia uzytkownika do sprzetu :))

--
3.V.Sie! :)
CFR