Re: Dajcie upust swojej wiedzy - co o tym sprzecie sadzicie?

Autor: Mateusz Symaniuksztis (szymszymek_at_o2.pl)
Data: Sat 05 Jan 2002 - 16:02:09 MET

> 1. Duron 1GHz
> Mysle jeszcze nad Athlonem 1Ghz. Duza roznica oprocz ceny?

Weż Atlona różnica jest spora (tylko zależy co robisz....)

> 2. ASUS A7A266
> A moze ABIT KT7A-RAID. Jest jeszcze ECS ale nie podoba mi sie 2w1 (sound on
> board :/)

ja właśnie mam ECS K7WZA i jestem zadowolony (takze 2 w 1 ) tanie
chociaz mniej wydajne (tak pisze w testach) ale nie zamienił bym jea na
zadnego Asusa czy abita )podsumowując bierz ECS'a

> 3. Seagate Medalist 40.1 GB 3 lata gw. BARRACUDA IV 7200RPM

wież mi 40 GB mozna zapchac ale jezeli nie masz nagrywarke to ci to
wystarczy a co do prędkości ... nie wiem ....(sam mam Madalista 40GB )mi
to wystarcza

> 4. DIMM 256 MB PC133

Standart ale wystarczy każdenu

> 5. CTX EX700F 17" 0,25,1280x1024 (płaski)
> Tu sie zastanawiam, a moze jakas inna marka w porownywalnej cenie?

Ja posiadam Samsunga 700IFT i jestem naprawde zadowolony świetna ostrość
   (wszędzie) nawet na rogach i doskonały kontrast wraz z kolorami...
co prawda nie jest idealnie płaski ale czy widziałeś Flatrona LG ? Tak
płaski aż wklęsły ... Samsung idealnie wychwycił to granice między
wypukłością a wklęsłością ...
Podsumowując : Nie wiem czy inne modele Samsunga są tak dobre jak 700IFT
  a tagże nie wiem czy uda ci się jeszcze dostać ten modela ale napewno
moge ci polecić CTX'a który ma także doskonałe kineskopy (nie daj się
wrobić w kupno monitoru innych marek z kineskopem CTX'a)

> 6. DVD ROM PIONER 16/40

Po co ci pionier... weź coś tańszego ...

> 7. GeForce II MX400 64MB

Dobry wybur

> 8. Sound Blaster Live Player 5.1
> jest jeszcze SOUND BLASTER 4.1 DIGITAL BOX ???

nie miałem doświadczenia z tymi kartami ale powiem ci tyl że są to dobre
karty

> 9. HEWLETT PACKARD HP DESKJET 656C; 845C, 920C, 940C

Ja posiada Lexmarka Z42 i jestem zadowolony
tobie polecam LExmarka Z43

> 10. Zoltrix AQUILA 56k. PCI
> Zoltrixow jest jak psow, ten jest ok?
>
> 11. MIDDLE ATX 300 WATT
> 12. Mitsumi
> 13. BTC PS/2
> 14. ACTIVE SPEAKERS 240 W

Weź coś Creativ'a np FPS 1500

> 15. A4 TECH Bezprzewodowa

a moze jeszce do tego optyczną?

Pare dobrych rad:
-Nie zawsze kieruj się ceną

-Wystrzegaj się sprzętu LG jak ognia ...(nik nie lubi częsciej niż

raz w miesiącu ganiać do serwisu)

- Asus nie jest wart swojej ceny ... (jest przereklamowany nie
nikoniczne długo ci pochodzi)

Pozdraiam i polecam się na przyszłość
ja będziesz miał jeszcze jakieś pytania pisz na priv'a
szymszymek_at_o2.pl
Mateusz Symaniuksztis

p.s.
To że jestem prawie ze wszystkiego zadowolony nawet pół roku od zakupu
zawdzięczam mozolnemu chodzeniu po wszystkich sklepach w mieście i
radzenie się sprzedawców (kompa kupiłem w jednym sklepie )
acha trwało to dwa tygodnie