Re: Co lepsze ???

Autor: Larus (larus_at_silesianet.pl)
Data: Sat 05 Jan 2002 - 16:18:10 MET

In post <a16v3k$817$1_at_news.tpi.pl>
 "Michal Lukasik" <michu_l_at_wp.pl> nagryzmolił:

>Jak czesto defragmentujesz dysk? :)

Czesto :-) Scandisk, tez sie przydaje :>

>Takie nasze prawo :)

:-)

>Jak cos jest do wszystkiego to jest do d... ;)

E tam, chodzi mi ze akurat na szybkosci dysku zyskujemy w kazdym
zastosowaniu, chocby przy uruchamianiu windy, poprzez wszelkie
operacje dyskowe, lepsze uzywanie swapa, praca w kilku(nastu)
programach ... - to wszystko czas dostepu ...

>IMHO komputer powinien byc skladany pod konkretne zastosowania i
>uzytkownika.

A tu sie zgadzam w 100%

>Nie twierdze, ze jest inaczej. Caly czas twierdze, ze wiekszosci "zwyklych"
>uzytkownikow bedzie "wisialo" czy ich dysk ma czas dostepu <12 czy <14. A
>wiekszosc tej wiekszosci ;) nawet nie wie co to jest.

Moze, ale nie mozna uogolniac :))

>Proponuje EOT.

OK.

>Na koniec dodam takie moje spostrzezenie.
>3/4 ludzi, ktorych znam nawet w 50% nie wykorzystuje mozliwosci swoich
>komputerow. Przyklady:

Wierze ...

>1) W jednym z biur, do którego czasem zagladam wszystkie komputery [5]
>wyposazone sa w DVD, akceleratory graficzne itp. - chore.

Ano chore ...

>2) Moj sasiad kupil niedawno komplecik na Athlonie 1000 za ~4000zl po to
>tylko by wieczorem pogapic sie na panienki i raz na jakis czas odpalic
>zusowskiego platnika. Bez komentarza.

Ale takie czasy, po co kupwac cos wolnijeszego, skoro duzo lepsze jest
niewiele drozsze ? :-)

--
***Dawid "Larus" Paszkowski***
"Run, live to fly, fly to live, Aces high"