Re: Co lepsze ???

Autor: Sailman (sailman2_at_kki.net.pl)
Data: Fri 04 Jan 2002 - 09:56:54 MET

Użytkownik Michal Lukasik <michu_l_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a11qeo$a3i$1_at_news.tpi.pl...

> tego
>
> Akurat tego modelu nie mam w tej chwili pod reka, ale w DM60 UDMA/100,
> ktorego uzywam na codzien spadek wydajnosci jest niezauwazalny - odczucie
> subiektywne poparte testami np. 'HDTach'.
>
> Michal

No i odpaliłem ten programik.....
Efekty:
Czas dostępu wzrósł z 12,2 do 15,5 ms (chyba ms)
Efekty dźwiękowe (hałas) NIE ZMIENIŁY SIĘ tak samo chodzi w trybie /fast jak
i w trybie /quiet :-O

Pozdr.
Sailman