Re: Droga dobra p³yta do Athlona 1.7 ?

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Sat 05 Jan 2002 - 16:06:37 MET

Krzysiek napisa³(a):

> Tylko to sie odnosi _tylko_ do abita kt7/kt7a :-)

U mnie ten drogi szmelc po zmianie pamiêci na dzia³aj±ce 133 (na pocz±tku
mia³em przez ~2 tygodnie jakie¶ g***o które okaza³o siê ledwo na 100 dzia³aæ)
dzia³a bez najmnniejszych problemów :)
Nie mia³em tak¿e ¿adnych problemów do zmuszenia go do wspó³pracy z SB Live!
i GF2MX - w³o¿y³em i dzia³a. A kupi³em t± p³ytê jeszcze przed okresu, kiedy
AMD zdjê³o j± na jaki¶ czas z listy rekomendowanych dla Athlonów.

> KG7 jest super.

W to nie w±tpiê :)

--
pozdrawiam,