Re: Windows XP i plynnosc grafiki w grach ??;( co zrobic ? dolozyc Ramu, zmienic grafike czy dac detonatory ??

Autor: tzd (tzd_at_interia.pl)
Data: Thu 31 Jan 2002 - 11:15:57 MET

Użytkownik "posazek" <posazek_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanie do znawcow Windowsa XP
> chce instalowac znowu Milenium bo mi co 2 dni cos pada a w XP sie prawie
> zakochalem:) Pomuzcie mi... powiedzcie co mam zrobic, dozucic jeszcze 128
> Ramu czy wymenic Grafike na jakiegos Ti ??? a moze softwerowo da sie
troche
> polepszyc ?

Moim zdaniem 128 MB do pełnego windowsa XP to zdecydowanie za mało.
Dołożyć 128 MB, lub / i ewent. przelaczyc windowsa XP na zwykly uklad (bez
bajerow graficznych, animacji itp, to ciagnie duzo pamieci) oraz powylaczac
zbedne uslugi (panel sterowania, chyba-> uslugi , w wersji ang. nazywa sie
to Deamons)

poza tym polecam grupe windowsxp.sprzet

Pozdrawiam
T.