Windows XP i plynnosc grafiki w grach ??;( co zrobic ? dolozyc Ramu, zmienic grafike czy dac detonatory ??

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Thu 31 Jan 2002 - 11:04:05 MET

Mam pytanie do znawcow Windowsa XP ale mysle ze problem bedzie chodz troche
zblizony do tematow poswieconym sprzetowi. Mam o to taka konfiguracje :
ECS K7S5A
Duron Morgan 1000 Mhz /1133 (proc112/112pamiec)
DDR 128 M cas 2 Micron
Dysk Samsung 20 G 5400 obr.
Gragika : MSI Geforce2 MX 400 TvOut pracujaca pamiec 190/jadro 230 Mhz
Windows XP na pokladzie
No i mimo takiej konfiguracji np w Quake 3 troche mi zacina, moze to
smieszne...nie jestem zapalonym graczem ale troche mnie to meczy pod
Windowsem Milenium nie mialem takich klopotow, grafika chodzila plynnie przy
ustawieniach 1024x768 na ful ustawieniach(wiecej monitor nie wytrzyma), nie
chce instalowac znowu Milenium bo mi co 2 dni cos pada a w XP sie prawie
zakochalem:) Pomuzcie mi... powiedzcie co mam zrobic, dozucic jeszcze 128 M
Ramu czy wymenic Grafike na jakiegos Ti ??? a moze softwerowo da sie troche
polepszyc ? moze jakies detonatory ? slyszalem ze sa miedzy nimi naprawde
duze roznice a moja karta nie przyjmuje oryginalnych od NVIDI tylko
firmowane przez MSI ;(
Zalezy mi na plynnej grafice. Zlozylem komputer i chcialbym oprucz powaznej
pracy sie troche nim nacieszyc :)
przepraszam za bledy jestem dyslektykiem ;->
Pozdrawiam Serdecznie.