Re: PPGA contra FCPGA !! POMOCY!

Autor: Grzegorz Jurczak (gjurcz_at_ippt.gov.pl)
Data: Thu 31 Jan 2002 - 11:04:02 MET

> Albo musisz mieć nową płytę, albo przejściówkę PPGA<>FCPGA (IIRC są takie,
> ale trochę trudno dostać). Poza tym BIOS oczywiście też musi obsługiwać
> takie procesory (co może być problemem jeśli producent założy, że się
> nie da do takiej płyty włożyć procesorów FCPGA).

Witam

Moze skorzystam z okazji i zapytam o cos w temacie.
Mam plytke Clayton BXA849S (35-8849-03) i juz zaplanowalem przerobke PPGA na
FCPGA, tyle ze mam dylemat z napieciem i BIOS-em. Czy moge zalozyc za kazda
plyta z obsluga Mendocino pozwoli na uzyskanie napiecia 1.8V?
Co prawda moge walnac 2.0V ale Intel w specyfikacji podaje max 2.1V, wiec
jest juz niebezpiecznie. Druga rzecza jest BIOS, niestety nie ma do niego
opisu co wprowadza nowego. Stad pytanie czy jest jakis specyficzny ciag
znakow identyfikujacy obsluge Coppermine, jezeli tak to jaki i jaki edytor?

Pozdrawiam
Grzegorz Jurczak

PS. Co do przejsciowki PPGA/FCPGA - NEOS370 na stronie Rosperosa sa w cenie
80PLN wiec lepiej wysilic sie samemu i dolutowac do socketa kabelek :-).