Re: Jak zrobić skrętkę? POMOCY !

Autor: jarosław jaszewski (jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl)
Data: Thu 31 Jan 2002 - 02:21:50 MET

Tek wrote:

> Możliwe, że kabel który do tego użyłem jest zły, tzn. nie ma ekranowania,
> jest słaby jak na taką długość, sam już nie wiem.

20 metrow to niewiele....
pewnie kabel jest uszkodzony..... zacznj sprawdzanie od tego....
postaw dwa kompy przy sobie i polacz tym kablem....
jak bedzie dzialac to poruszaj kablem - moze znajdziesz jakies
uszkodzenie....
jak nie dziala - po prostu nowy kabelek :-)

  jaroslaw jaszewski   D.S. T15 Hades   Politechnika Wroclawska
  mailto:jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl  icq 23771667
  zobacz: http://www.glajty.prv.pl/ by AStek