Re: Windows 2k - stacja dyskow

Autor: Vigilante (J.Vigilante_at_wp.pl)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 18:41:56 MET

> i tu zaczynaja sie schody
> po wyciagnieciu dyskietki i probie jej odczytania zapala lampke przy
> stacji....ale pokazuje zawartosc dyskietki (poprzednio
wyciagnietej)
> otwiera sie word ze strasznym syfem - kupe smieci i niezrozumialego
teksu
> (cos jak HEX pod wordem :-) )
Mi sie to przytrafilo, kiedys dawno, jeszcze w czasach Dos
Navigatora - wiec to pewnie cos ze sprzetem, a raczej zdaje mi sie, ze
jakis zapomniany blad w smartdrv.exe, bo jak wtedy go wylaczylem, to
bylo dobrze.... a moze to bios nie przekazuje bitu, ze dysk jest
zmieniony/wyjety.

a te hexy, to dla tego, ze pamieta FAT ze starej dyskietki, a próbuje
czytac ten plik z nowej, (czyli dane, które sa na miejscu tamtego
pliku)