Windows 2k - stacja dyskow

Autor: Tomasz Mateja (tommat_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 01:32:11 MET

  Mam problemik, w zasadzie swiezo instalowany win 2k sp2 etc etc..
 no i nowy komp, objawy problemu:
wkladam dyskietke do stacji dyskow, odczytuje ja
ogladam, kasuje, kopiuje etc etc ...
wyciagam dyskietke
i tu zaczynaja sie schody
po wyciagnieciu dyskietki i probie jej odczytania zapala lampke przy
 stacji....ale pokazuje zawartosc dyskietki (poprzednio wyciagnietej)
no dobra a teraz najlepsze
dajmy na to że pierwsza dyskietka miala pare plikow z worda
wkladam druga z innymi plikami
klikam na plik (ktorego nie powinno byc) a on kreci dyskietka i cos
z niej czyta, po czym
otwiera sie word ze strasznym syfem - kupe smieci i niezrozumialego teksu
(cos jak HEX pod wordem :-) )
Nie mam pojecia czy to wina softu czy sprzetu.....
moze komus z was sie cos takiego przytrafilo?
Pozdrawiam

--
                                                Tomasz Mateja
                                         tommat_at_zeus.polsl.gliwice.pl