Re: Zdesperowany... (Modem Zoom'a i sterowniki)

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.plskasuj-to)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 19:54:24 MET

Użytkownik Adam <amb02_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3c56ed45_at_news.vogel.pl...
> Poniewaz staremu cos odbilo, chce zeby mu uruchomic mojego starego kompa i
> dac do pracy. Mam do niego modem, tyle ze sterownikow do niego nie jestem w
> stanie wyczarowac. Model: Zoom VFP14.4VH. Wewnetrzny. Stary. Na stronie
> producenta nie widac sterownikow do tego, tylko do nowszych. Nie wie ktos,
> co z tym g*** zrobic? Jestescie moja ostatnia deska ratunku...

To jest prawdopodobnie modem sprzętowy tak więc nie potrzebujesz do niego
żadnych sterowników producenta. W Windows instalujesz modem standardowy (nie ważne jakiej
szybkości ale za to ustaw na 115.2Kbps port szeregowy).
Taki modem jest dość niezależny od systemu (ma wbudowany eeprom), dostaje tylko numer pod który
ma się połączyć, sam negocjuje prędkość a system później tylko nadaje i odbiera dane.

PeJot