Re: Prolink GeForce2 Titanium 32MB - warto ?

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 04 Jan 2002 - 10:57:41 MET

"posazek" <posazek_at_interia.pl> wrote in message

> pamieci DDr 4ns a wiec calkiem dobre wiec i wydajnosc powinna byc
> przyzwoita? Powiedzcie mi czy warto ja kupic czy jednak to shit?.

Zadan rewelacja to to nie jest ale lepsza od chinskich nonamow.
Sporo jeszcze barkuje prolinkowi do leadteka czy choc by msi :-)

> Nie zalezy mi na marce tylko wydajnosci i w miare dobrej jakosci obrazu bo
> byc moze wybiore model z TV-Outem.

Jaki masz monitor. Jak minimum 17" to bym sie zastanowil czy lepiej
nie wybrac jakis bardziej markowej karty. Choc by msi.

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!