Re: Prolink GeForce2 Titanium 32MB - warto ?

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 04 Jan 2002 - 19:48:36 MET

Użytkownik posazek <posazek_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a115go$56u$1_at_news.tpi.pl...
> Wpadla mi w oko karta graficzna Prolink GeForce2 Titanium 32MB.
> Zainteresowalem sie nia bo jest chyba najtansza z tego typu kart, kosztuje
> cos powyzej 400 zl a wiekszosc innych producentow wycenia ja na powyzej
> 500zl. Patrzylem tez na specyfikacje tego modelu i widze ze posiada ona
> pamieci DDr 4ns a wiec calkiem dobre wiec i wydajnosc powinna byc
> przyzwoita? Powiedzcie mi czy warto ja kupic czy jednak to shit?.

Prolink'i to nie Asus'y ale mają przyzwoitą jakość.
Sam mam od pół roku Prolink GF2 Pro. Pamięci się kręcą na 450-460.
Bez żadnych kompleksów przeszedłem na niej Max Payne'a w high detail
ale do Wolfensteina 2 w wysokich detalach będzie mi chyba potrzebny
lepszy procek (mam Durona_at_1Ghz)

> Nie zalezy mi na marce tylko wydajnosci i w miare dobrej jakosci obrazu bo
> byc moze wybiore model z TV-Outem.

Najlepszy tv-out mają katy ATI.
Niestety na Radeona 7500 (jest szybszy w 3d od GF2 Ti ) trzeba
wyłożyć 650-700zł

PeJot