Prolink GeForce2 Titanium 32MB - warto ?

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Thu 03 Jan 2002 - 09:41:47 MET

Wpadla mi w oko karta graficzna Prolink GeForce2 Titanium 32MB.
Zainteresowalem sie nia bo jest chyba najtansza z tego typu kart, kosztuje
cos powyzej 400 zl a wiekszosc innych producentow wycenia ja na powyzej
500zl. Patrzylem tez na specyfikacje tego modelu i widze ze posiada ona
pamieci DDr 4ns a wiec calkiem dobre wiec i wydajnosc powinna byc
przyzwoita? Powiedzcie mi czy warto ja kupic czy jednak to shit?.
Nie zalezy mi na marce tylko wydajnosci i w miare dobrej jakosci obrazu bo
byc moze wybiore model z TV-Outem.
Pozdrawiam