Re: Kiedy GF4??

Autor: QuaD (quadrax_at_go2.pl)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 17:17:14 MET

> Mam dylemat chcialbym zmienic karte graficza, w koncu zebralem kase, ale
nie
> wiem czy jest teraz sens kupowac.
Chyba warto poczekać do marca jeżeli to nie super pilne
na dniach ma być Radeon 8500XT (takt 300/600) oraz RV250 (chyba 8700)
w marcu no i GF4 ceny na pewno spadną nie ma siły.

> Chce kupic cos do 1200-1300zl
ja też :)

> i obecnie
> bylby najlepszy Radeon 6500 ale.... Kiedy sie spodziewac w sprzedazy GF4?
wierząc plotkom lada dzień (powiedzmy 2 tyg ;)

> czy mozna liczyc wtedy na spadek cen? Moze warto poczekac?
ja czekam :)

> I drugi dylmat czy na pewno Radeon 8500?
raczej tak. bo porównywalny z Ti500 (nawet szybszy a najtańszy średnio -
markowy kosztuje 1550)

>a moze GF3 Ti 200 z MSI w tej
> samej cenie dodaja jeszcze okulary 3D no i jest to karta VIVO.
mam znajomego co ma ASUS'a z okularami. Odpalił 3 - 4 razy
stwierdził, że fajne i leżą na półce...
co do VIVO to wziąłebym ATi ALL in WONDER 7500 (ma jeszcze tuner TV)
i ma byc też też jakos niedługo od Herkulesa

Pozdro, Q.