Re: Kiedy GF4??

Autor: Mariusz (NOSPAM_mariusz_at_cz.onet.pl)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 13:49:35 MET

Witajcie !
Użytkownik "Dawid Adamczyk" <Dawid.Adamczyk_at_inetia.pl.nie.dla.spamu> napisał
w wiadomości news:10853-1012349156_at_as1-29.leczna.dialup.inetia.pl...
> Mam dylemat chcialbym zmienic karte graficza, w koncu zebralem kase, ale
nie
> wiem czy jest teraz sens kupowac. Chce kupic cos do 1200-1300zl i obecnie
> bylby najlepszy Radeon 6500 ale.... Kiedy sie spodziewac w sprzedazy GF4?
> czy mozna liczyc wtedy na spadek cen? Moze warto poczekac?
> I drugi dylemat czy na pewno Radeon 8500? a moze GF3 Ti 200 z MSI w tej
> samej cenie dodaja jeszcze okulary 3D no i jest to karta VIVO.

Też się napaliłem, ale na Radeona 8500. Chyba sobie odpuszczę GeForce....
Mam teraz firmowego MX-a, i nie powiem żeby to była dobra inwestycja (jak go
kupowałem to do wyboru nic innego nie było). Tylko jest małe ale. Już
chciałem kupować, jak się okazało że ceny minimalnie zaczęły spadać. Mówię o
cenach za granicą, bo u nas oczywiście wzrosły. Po oświadczeniu ATI że ma
wejść model XT i R300. Teraz raczej poczekam, przynajmniej do końca lutego,
nie ma siły ceny spadną. Jak Nvidia wypuści swojego GF4 (niezłe jaja są, co
producent to inne taktowanie), to ATI w odpowiedzi obniży cenę tgo 8500,
dodatkowo wprowadzi jeszcze model XT, więc ceny tego 8500 na pewno znacznie
spadną.
Te okulary 3D to jest kiepski bajer. Pobawisz się tym z tydzień, potem
powędrują na półke, i taki będzie ich koniec.... Zdecydowanie nie polecam,
znam kilku osobników którzy na to poszli.
Generalnie: czekać przynajmniej do połowy lub końca lutego, i poważnie się
zastanowić nad tym, czy warto kupić GF, czy nie lepiej zakupić R8500. Na GF4
nie ma co liczyć, bo ceny będą zaporowe.
Pozdrawiam
Mariusz