Re: Pmocy K7S5A Pomocy

Autor: ufty (ufty_at_tenbit.pl)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 08:11:50 MET

Może uda mi się ci pomóc mam taką konfigurację:
Athlon TB900
2x128 sdram/133
maxtor 40GB
Ati XPERT 2000 32MB
TV FlyView 98
Creative 12/8/32X
Pionier 32X
a wszystko to pod w2k

i miałem podobny problem. Po miesiącu prób i błędów doszedłem do tego że
kości pamięci muszą być kompatybilne -najlepiej jednego producenta i układy
na nich najlepiej jak będą rozmieszczone po jednej stronie kości /mało
fachowo to brzmi.../ sprawdź gwarantuję na 99,9% że problem jest właśnie
pamięci

ufty