Rozwi±zanie problemu: d¼wiêk na K7S5A.

Autor: tpsky_at_interia.pl
Data: Wed 30 Jan 2002 - 08:06:34 MET

Nie jestem pewnie pierwszy ale mam rozwi±zanie problemu z d¿wiêkiem na K7S5A w
po³±czeniu z Geforce2 i DirectX 8.1.
Ukryte konflikty powoduje sterownik do karty graficznej GeForce w wersji
wy¿szej ni¿ 21.83.
1.Odinstalowaæ sterowniki do karty graf.
2.Zainstalowaæ starsze najlepiej wersjê 21.83.
3.zainstalowaæ jeszcze raz sterowniki do karty d¼wiêkowej np.sis7012.

Efekt:
D¼wiêk nie znika po kilku sekundach w programach korzystaj±cych z DirectX.
Spadek wydajno¶ci w 3DMark 1.1 z 5340 na 5180.

P.S.
Jako¶æ d¼wiêku z tej zintegrowanej katy jest fatalna. Chyba kupiê SoundBlastera.

Jeszcze pytanie: dlaczego mi instaluje dwa monitory pod GeForce2 MX 400, W'98,
Athlon 1 GHz, K7S5A, MonitorLG 775 FT ?
VincentV

--
Wys³ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl