Re: Do specow: Optymalna konfiguracja?

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Tue 29 Jan 2002 - 16:28:53 MET

"Jaros?aw St?pie?" <jarek_stepien_at_yahoo.de> wrote in news:a36bka$3l4$1
@news.onet.pl:

> Wlasnie poczytalem jeszcze kilka testow Solteka i chyba
> jego wybiore. Jednak mimo wszystko model SL-75 DRV2.
> ATA-133 (bo tylko tym rozni sie model DRV4) nie jest
> do niczego potrzebne przy jednym dysku 5400 RPM.
> AC97 ma rowniez DRV2.

Ale DRV4 jest nowsza ,rozni sie nowym mostkiem poludniowym, zreszta co sie bede
produkowal sam zobacz:
http://www.soltek.de/English/product/frame.htm
 i zaloze sie ze bedzie kosztowac o 10zl wiecej.

> Chyba nie wiesz jak dzialaja Mhz na kobieca wyobraznie ;)
> Ale masz racje: XP1600+ to na jej potrzeby az nadto.
To jej wytlumacz ze XP1600 to procek nie dla niej i ze wiecej kozysci bedzie miala z
szybszej karty grafiki.

> Dziadowska nad wzgledem wydajnosci 3D: z tym sie zgodze.
> Jednak jak napisalem, komputer nie bedzie do grania.
> Zalezy mi jedynie na mozliwie jak najlepszym sygnale na monitor.
> Do zestawu bedzie lepszy monitor i musi dostac on super
> sygnal.
To czemu nie Matroxa G550 za 550zl ? Ale zeby to mialo sens to musisz jej kupic co
najmniej 19" monitor bo przy 1024x768 w 17" to sygnal generowany przez GF2 MX jest
rozroznialny tylko przez teoretykow.

> Do Kingstona nie mam zaufania.
:-) Ooo a myslalem ze ci kolor laminatu nie odpowiada, albo gryzie sie z kolorem plyty. Nie
kupuj MSI bo oni sie ciagle czerwonego trzymaja wiec zielony i czerwony nie bardzo do
siebie przystaja. ;-)

>Siemens, Samsung sa OK.

Tez.

> Radeon 7500 jest za drogi. Karty NVidii maja kiepski
> sygnal.
O jakich rozdzielczosciach mowisz? Mam nadzieje ze co najmniej 1280x1024.

> Bede rzucal moneta :)
Raczej pomysl gdzie bedzie ten HDD, jezeli w kieszeni to bierz Maxtora bo sie mniej grzeje
niz Seagate.

--
Best regards
 	The EaGle