Re: Do specow: Optymalna konfiguracja?

Autor: Jarosław Stępień (jarek_stepien_at_yahoo.de)
Data: Tue 29 Jan 2002 - 15:34:10 MET

Użytkownik "The_EaGle" <theeagle_at_tenbit.pl> napisał w wiadomości

Dzieki za szybka odpowiedz :)

> Ja bym wybral solteka tylko ze Sl-75 DR4 z ATA-133 i audio AC97 albo za
> wieksza kase Asus'a z KT266A

Wlasnie poczytalem jeszcze kilka testow Solteka i chyba
jego wybiore. Jednak mimo wszystko model SL-75 DRV2.
ATA-133 (bo tylko tym rozni sie model DRV4) nie jest
do niczego potrzebne przy jednym dysku 5400 RPM.
AC97 ma rowniez DRV2.

> Pytanie za 100pkt po jaka cholere twojej kolezance tak silny procesor?

Chyba nie wiesz jak dzialaja Mhz na kobieca wyobraznie ;)
Ale masz racje: XP1600+ to na jej potrzeby az nadto.

>Patrzac na dziadowa karte grafiki i tak silny
> procesor to tylko to mi przychodzi do glowy.

Dziadowska nad wzgledem wydajnosci 3D: z tym sie zgodze.
Jednak jak napisalem, komputer nie bedzie do grania.
Zalezy mi jedynie na mozliwie jak najlepszym sygnale na monitor.
Do zestawu bedzie lepszy monitor i musi dostac on super
sygnal.

> Znany
> Kingstone, Samsung,Simens itp

Do Kingstona nie mam zaufania. Siemens, Samsung sa OK.

> Jezeli juz to wez radeon 7500 albo Geforce2 Ti

Radeon 7500 jest za drogi. Karty NVidii maja kiepski
sygnal.

Bede rzucal moneta :)

Jeszcze raz dzieki za odzew!

Pozdrawiam