Re: Jaki celeron Tualatin bedzie maxymalny ???

Autor: Tynio (tynio_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 29 Jan 2002 - 11:49:09 MET

> Jesli masz kontroler ktory umozliwia laczenie dyskow konfiguracje RAID,
> tylko jego zaleta.
> Przeciez nikt Ci nie kaze uzywac RAID-a, mozesz uzywac kontrolera jako po
> prostu zwykly kontroler i zapomniec o RAID.

I właśnie i o to chodzi że mogę sobie używać Raida jako kontroler

> Nawet gdybys chcial - zapomnij. Dyski musza byc identyczne. Nie spelniasz
> podstawowych warunkow.
> A Twoj HPT-370 tez potrafi "laczyc dyski w jeden"...tylo robi to dosc
kiepsko,
> a niektorymi dyskami w ogole nie chce chodzic.

To bardzo dziwne ,ale mi bez problemy łączy te dyski i NIE MUSZĄ BYĆ TAKIE
SAME !
Kontroler dostosuje dysk większy do mniejszego i będzie chodzić

A narazie nie chcę bo nie mam takiej potrzeby

> LOL...poczytaj troche o tym...a ja, sorry, ale mam ciekawsze zajecia niz
> udowadnianie komus czegos oczywistego.

Ostatnio zapytałem i się dowiedzałem że na grupie był ten problem poruszany
i że na MSI K7T266 pro2R
łączy dyski -i tylko na tej płycie.

> "Samo" sie nic nie dzieje. To Ty decydujesz jak skonfigurowac dyski na
> kontrolerze.

Jak masz chęć to sobie poszukaj i znajdziesz że kilku użytkowników napisało
że mają takie problemy :-))

Tynio

PS
A co Ty (Jancio) taki nerwowy?
Po to jest ta grupa żeby poszerzać wiedzę a nie skakać na innych bo mają
inne opinie niż np. Ty
Pozdrowienia