Re: Jaki celeron Tualatin bedzie maxymalny ???

Autor: vertex (vertex_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 29 Jan 2002 - 11:15:40 MET

> A ja mam raida na HPT-370 i jest extra

Bosz...jakie to nudne i typowe. "Mam xxx i jest extra"...A probowales yyy ? Nie
? Moze najpierw sproboj ?

> na płycie BX133/Raid
> A właśnie sobie poczytałem że raid Promise jest troszkę dziwny bo łšczy
> dyski w jeden

Czy Ty w ogole wiesz co piszesz ? RAID to nie jest nazwa kontrolera, tylko
specyfikacja trybow pracy dyskow.
Jesli masz kontroler ktory umozliwia laczenie dyskow konfiguracje RAID, to
tylko jego zaleta.
Przeciez nikt Ci nie kaze uzywac RAID-a, mozesz uzywac kontrolera jako po
prostu zwykly kontroler i zapomniec o RAID.

> Ja mam dwa dyski 20GB 7200 i 40GB 7200 i nie chcę by łšczył mi w jeden dysk
> :-))

Nawet gdybys chcial - zapomnij. Dyski musza byc identyczne. Nie spelniasz
podstawowych warunkow.
A Twoj HPT-370 tez potrafi "laczyc dyski w jeden"...tylo robi to dosc kiepsko,
a niektorymi dyskami w ogole nie chce chodzic.

> No chyba że mi udowodnisz że nie robi tego

LOL...poczytaj troche o tym...a ja, sorry, ale mam ciekawsze zajecia niz
udowadnianie komus czegos oczywistego.

> Jak narazie dowiedziałem się że tak się dzieje na MSI K7T266 pro2R

"Samo" sie nic nie dzieje. To Ty decydujesz jak skonfigurowac dyski na
kontrolerze.

Jancio