Re: Jaki celeron Tualatin bedzie maxymalny ???

Autor: vertex (vertex_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 31 Jan 2002 - 09:37:12 MET

> Jak masz chęć to sobie poszukaj i znajdziesz że kilku użytkowników napisało
> że majš takie problemy :-))

Ich problem polegla na tym IMO, ze nie chcialo sie wziac instrukcji do reki :)

> A co Ty (Jancio) taki nerwowy?
> Po to jest ta grupa żeby poszerzać wiedzę a nie skakać na innych bo majš
> inne opinie niż np. Ty

To nie chodzi o "innosc" opinii, tylko o pisanie "polecam HPT bo mam i u mnie
chodzi ekstra".
Mam nadzieje, ze zdajesz sobie sprawe, ze to , ze u Ciebie chodzi o.k., to nie
znaczy ze kontroler jest taki fajny, tylko ze Twoja konfiguracja i dobor sprzetu
jest o.k. Tymczasem HPT tak ogolnie, jest najbardziej problemowym
kontrolerem...Dosc czesto sie zdarzalo, ze niektore dyski w ogole na nim nie
pracowaly, co gorsza dla niektorych dyskow okazywal sie "zabojczy".

pozdro
jancio