Re: Jaki celeron Tualatin bedzie maxymalny ???

Autor: Tynio (tynio_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 25 Jan 2002 - 14:37:32 MET

> To nie to samo...na ABIT masz raid HPT, na MSI masz Promise...
> Rob jak chcesz, ale jesli Ci zalezy....to tylko Promise.

A ja mam raida na HPT-370 i jest extra na płycie BX133/Raid
A właśnie sobie poczytałem że raid Promise jest troszkę dziwny bo łączy
dyski w jeden
Ja mam dwa dyski 20GB 7200 i 40GB 7200 i nie chcę by łączył mi w jeden dysk
:-))
No chyba że mi udowodnisz że nie robi tego
Jak narazie dowiedziałem się że tak się dzieje na MSI K7T266 pro2R

Tynio