Re: [OT] Oszust na Allegro...poradźcie...

Autor: Viater (Viatroff_at_wp.pl)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 21:48:52 MET

> wysłałem mu paczkę i...

Na pewno trzymasz dowód nadania tej paczki :-)

> Idzisiaj facet dzwoni że odebrał ze świadkiem paczkę na poczcie...

Powinien Ci przedstawić jakiś protokół z komisyjnego otwarcia paczki na
poczcie. Coś takiego chyba robi się w obecności naczelnika poczty (nie
jestem pewien :-) )

> Zaczął straszyć żę złożył
> zawiadomienie na Policje i że będe miał problemy. chyba że zwróce mu
> pieniądze.
> Co teraz zrobić??

  NIC ! CZEKAĆ !

> Albo facet szuka sobie we mnie jelenia...

Pewnie,że tak ;-)

> Jakie są moje szanse na udowodnienie że wysłałem mu taki telefon jak
> wylicytował a nie jakąś Motorole(której nigdy nie miałem)

To on Tobie powinien udowodnić,że nie dostał NOKI
Jest w polskim prawie coś takiego jak domniemanie niewinności :-)

 Pozdrawiam
Viater