Karta TV PixelView a SDI

Autor: Zenek (zenonk1_at_wp.pl)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 21:47:28 MET

witam.
Moja karta tv PixelView pozwala min. na odbiór radia poprzez kabel. W
momencie, kiedy na domyślnym porcie COM 2 odpalam sdi, mogę oglądać tv
(kablówka), ale po przełączeniu na FM zanika dźwięk radiowy wraz z jego
panelem sterowania. Kiedy jednak przełączę SDI na COM 1 nie mam problemów z
przechodzeniem z FM na TV i odwrotnie, ale tym razem oczywiście nie mogę
korzystać z SDI (nie wybiera połączenia).
Podejrzewam, że jest tu konflikt portów COM 1 i COM 2.

Proszę o radę, jak z tego wybrnąć.

zenonk1_at_wp.pl
lub gg: 1115983

Pozdrawiam