[OT] Oszust na Allegro...poradźcie...

Autor: Krystian J. (chrisjan_at_polbox.com)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 19:30:46 MET

Wiem że temat nie bardzo na tę grupe, ale proszę pomóżcie bo nie zabardzo
wiem co robić.
Otóż wystawiłem na Allegro telefon Nokie3310. Facet wygrał licytacje,
wysłałem mu paczkę i...
Idzisiaj facet dzwoni że odebrał ze świadkiem paczkę na poczcie i zamiast
Nokii w środku była jakaś badziewna Motorola, Zaczął straszyć żę złożył
zawiadomienie na Policje i że będe miał problemy. No chyba że zwróce mu
pieniądze.
Co teraz zrobić??
Możliwości są dwie... Albo ktoś na poczcie podmienił telefon(facet twierdzi
że paczka była nienaruszona)
Albo facet szuka sobie we mnie jelenia...
Jakie są moje szanse na udowodnienie że wysłałem mu taki telefon jak
wylicytował a nie jakąś Motorole(której nigdy nie miałem)

Z góry dziękuje za pomoc
Pozdrawiam
KJanik