Problem z komputerem.

Autor: Robert Zimoląg (rzimolag_at_kki.net.pl)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 19:20:52 MET

Witam grupowiczów.
Mam problem z komputerem. Otóż, po zainstalowaniu w nim karty
NVIDIA TNT2 32 MB zaczęły się problemy. Komputer nie zawsze chce
się uruchomić (tutaj stosuję reset+klawisz F). Jeśli się uruchomi, pojawia
się następny problem: gry ledwo "chodzą", a po kilku minutach komputer się
zawiesza - brak jakiejkolwiek reakcji na mysz czy klawiaturę.
Natomiast zmiana na inną kartę graficzną powoduje, że komputer nie chce
się w ogóle uruchomić. Ze starą kartą takich problemów nie miałem.

Czy ktoś miał podobny problem i wie, co było nie tak?
Procesor - Celeron 333 MHz
Płyta - firmy ZIDA.

Robert.