Re: Karta muzyczna + Monitor (PROBLEM)

Autor: QuaD (quadrax_at_go2.pl)
Data: Tue 29 Jan 2002 - 06:06:28 MET

"Niki" <waldi_at_trzebnica.net> wrote in message
> Witam wszystkich jak widzicie jestem na grupie nowy z nowym problemem. Nie
> znam nazwy karty (komp. mojego bratanka 12 lat). W górnej części ekranu
> pokazuje się pasek narzędziowy od płyty muzycznej. Jak go usunąć na stałe.
> Pozdrawiam i proszę o pomoc? Niki.

Zapewne chodzi o SB Live (mogę się mylić)
Jak otworzysz pasek to kliknij prawym i zobacz
czy nie ma opcjach 'Dont run at startup' lub jakoś
tak. Ew. moze jest 'Hide taskbar' i moze sie zapyta
czy uruchamiać przy starcie a jak nie toL
start/uruchom: msconfig (i usunąć ręcznie) jeżeli
to Win9x. A jak Win2K (NT i XP chyba też) to
'startup control panel' zassać z sieci.

QuaD