Re: Jaki cdrom?

Autor: Robert P. (loreena_at_obywatel.pl)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 20:38:33 MET

Użytkownik "kulwis" <kulwicki_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Co sadzicie o asusie?
ma parametry takie jak delaruje producent ( np. w przypadku inncyh firm
naped x50 ledwie sie rozpedza do x 28) i w ogole jest super, ale... tylko
tak dlugo jak dziala, Mnie juz dwa (x 36 i x45) padly miesiac po skonczeniu
sie gwarancji. Ze slyszenia znam jeszcze kolejne 2 takie przypadki. Moze
mielismy pecha, ale po tych doswiadczeniach zdecydowanie odradzam. bardzo
dlugo chofdzi mi juz Toshiba, o Teac tez wiele dobrego slyszalem..

Robert P.