Re: Kłopot z Kartą Fly 3000.

Autor: Tomqs (tomqs_at_go2.pl)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 19:20:25 MET

Użytkownik SS <ssobieraj_at_o2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:
a330ev$i57$1_at_news.natned.com.pl...
> Szkoda ,ze przed zakupem nie czytales grupy i/lub nie zadalaes pytania czy
> warto to kupic ...

Niestety od niedawna bawie się w grupy dyskusyjne ,a dopiero po kupnie tego
syfu
zobaczełem recenzje
chciałem poprostu kupić coś dobrego ale niestety pomyliłem się

> 2) Strasznie konfliktowa z SB Live - "kaszana ..."

również SB128

> 3) Uklad SAA7134HL zamiast BT878A - to akurat wiedzialem - skusila mnie
cena

cholera, prawie żaden inny program na tym nie idzie

> 210 PLN za karte z NICAMEM ..... ale NICAM i tak nie dzialal a jedyny

ja za to dałem 310 (ale sie wrobiłem!)

> 4) Pod Windows ME nawet program instalacyjny dzialal nie poprawnie, po
> instalacji program do obsługi karty nie dziala zupelnie - pelny zwis

Pod 98se instalacja też coś nie tak

> Rozwiazanie problemu : oddaj to gowno kup cos na BT878 - przy oddawaniu
> seriwant pewnej firmy cos przebakiwal ze u niego karta wchodzi w PCI a b
rak
> NICAmu jest normalny bo nie wszystkie stacje tak na daja ale na moje
> zdecydowane zadanie wymienili mi to "cacko" na PxelView TV Pro z zwrocili
20
> zeta .
> I teraz jestem zadowolony ......

Dzieki za rade chyba też tak zrobie.

Czy Nicam wogóle działał?
o co chodzi z PCI jestem w tym temacie zupelnie zielony?