Re: Kłopot z Kartą Fly 3000.

Autor: SS (ssobieraj_at_o2.pl)
Data: Tue 29 Jan 2002 - 08:57:06 MET

> ja za to dałem 310 (ale sie wrobiłem!)

Uuuuu .... ale Cie wrobili :-<<<< (Ja kupowalem w Warszawie na gieldzie)

> Czy Nicam wogóle działał?

Raczej nie ale mialem dosc siedzenia i sprawdzania wszystkich programow ....

> o co chodzi z PCI jestem w tym temacie zupelnie zielony?

To byc moze cecha mojego egzemplarza - karta po wsadzeniu do zlacza PCI nie
dawala sie przykrecic - 1cm przerwy miedzy obudowa i sledziem !!!!
Gdy ja przykrecilem to oczywiscie wysuwala sie ze zlacza - ekstra sprzet !!!