Re: Kłopot z Kartą Fly 3000.

Autor: SS (ssobieraj_at_o2.pl)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 09:00:06 MET

Użytkownik "tomqs" <tomqs_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Serdeczni witam grupowiczów!
>
> Mam problem: kupiłem kartę Fly 3000 ale jak czytałem tutaj coś jest
> z nią nie tak. Czy są jakieś programy obsługujące to cudo ,a jeśli tak to
> gdzie je można dostać.O co chodzi dokładnie z tym układem Philips'a? Jaka
> jest różnica między Fly2000 i Fly3000?

Szkoda ,ze przed zakupem nie czytales grupy i/lub nie zadalaes pytania czy
warto to kupic ...

Mialem takie "cudo" przez 4 dni - wersja bez FM - no i musze powiedziec ze
takiego gowna to jeszcze nie widzialem !!!!!

Oto lista zarzutow :

1) Karta fizycznie byla krzywa - dopiero po nie zlej gimnastyce wchodzila w
zlacze PCI ...
2) Strasznie konfliktowa z SB Live - "kaszana ..."
3) Uklad SAA7134HL zamiast BT878A - to akurat wiedzialem - skusila mnie cena
     210 PLN za karte z NICAMEM ..... ale NICAM i tak nie dzialal a jedyny
program
    do obslugi to ten z CD-ROMU ....
4) Pod Windows ME nawet program instalacyjny dzialal nie poprawnie, po
     instalacji program do obsługi karty nie dziala zupelnie - pelny zwis
5) Pod WinXP troche lepiej program zadzialal ale jakosc obrazu poprostu
    tragiczna ...

Rozwiazanie problemu : oddaj to gowno kup cos na BT878 - przy oddawaniu
seriwant pewnej firmy cos przebakiwal ze u niego karta wchodzi w PCI a brak
NICAmu jest normalny bo nie wszystkie stacje tak na daja ale na moje
zdecydowane zadanie wymienili mi to "cacko" na PxelView TV Pro z zwrocili 20
zeta .
I teraz jestem zadowolony ......