Re: [OT] Oszust na Allegro...poradźcie...

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Tue 29 Jan 2002 - 16:18:32 MET

"Krystian J." <chrisjan_at_polbox.com> nakombinował(a) coś takiego:
> Wiem że temat nie bardzo na tę grupe, ale proszę pomóżcie bo nie zabardzo
> wiem co robić.

Jeśli gość nie ma protokołu z komisyjnego otwarcia paczki to Ci może...
Wiesz co Ci może. Ja robiłęm takie otwarcia i nigdy nie było problemu z
czymś takim. A jak mu wtedy nie spasiło to pisze się odpowiedni papier i
Ci to odsyłają, a jemu kasę oddają. A jak otworzył sobie w domu to niech
się cmoka...

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl