Re: SyncCośtam 755DF(X) reklamacja

Autor: happy` (happy__at_box43.pl)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 16:14:12 MET

Użytkownik "Artur Malkiewicz" <artur_malk_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:a33nef$sl5$1_at_news.tpi.pl...

> monitor
> >
> Zobacz http://e-klient.pl tam będą szczegóły.
>
> Ogólnie : Twoją bronią jest Dz.U.95.64.328
> ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW
> z dnia 30 maja 1995 r. W sprawie szczegółowych warunków zawierania i
> wykonywania umów sprzedaży rzeczy ruchomych z udziałem konsumentów.
> Do wyboru masz gwarancję lub rękojmię co wybierasz, decydujesz ty nie
sklep
> nie daj się zastraszyć. Lepiej wybrać Rękojmię chyba, że minął rok lub
> gwarancja ci bardziej pasuje ale zwykle gwarancja daje tylko dłuższy czas
> [...]
[ciach]

wooooooow! Dzieki za czas jaki poswieciles by to wylozyc ale na taka walke
to ja czasu niestety nie znajde. Jesli to jedyna droga bym wymienil sprzet
to czuje, ze musze sie z nim juz oswoic. Moze trafie na ta dobra hurtownie i
nie bede musial sie z nimi ujadac :). W kazdym razie dzieki za pomoc i jesli
po sesji nabiore nowych sil to przeczytam to raz jeszcze i przemysle.

pozdrawiam,
happy