Re: Co się dzieje z monitorem ?

Autor: W_at_syl [ Sebek Karczewski ] (W_at_syl)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 15:44:58 MET

> Konieczna. Samo się nie naprawi,
>
> ALE na wszelki wypadek delikatnie przedmuchaj wnętrze monitora z kurzu.
> Może są to tylko jakieś przebicia. W każdym razie pospiesz się bo jak te
> przebicia będą długo to w końcu coś padnie (o ile już nie padło)

Rozkręciłem monitor (pierwszy raz od 5 lat). Wyczyściłem go bardzo dokładnie
i teraz problem jakby zmalał, "boki" tylko czasami falują. Zauważyłem, ze
obraz w poziomie czasami kurczy się na długości około 2 cm po każdej stronie
i natychmiast powraca do normalnego wyglądu.
Jutro monitor jedzie do serwisu...

Ciekawi mnie jednak, czym to może być spowodowane ?

--
:: [ Sebastian "W_at_syl" Karczewski                             ] ::
:: [ w-a-s-y-l_at_wp.pl * gg: 443264 * era: 606375866 ] ::