Re: Sensowna rozdzielczosc druku dla drukarek atramentowych HP (z Photo

Autor: Piotr Fonon (fonon_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 13:43:57 MET

W Przypadku HP i Lexmarka stosowana jest jak mi się wydaje odmienna technologia
druku barwnego. Piszšc "sensowna rozdzielczość" miałem na myśli takš
rozdzielczość, przy której uzyska się pełnš paletę barw dostępnš w pliku
24bit-RGB lub 8-bit gamę szarości. Nie znam się na druku barwnym i stšd moje
pytanie. Przypuszczam, że przy maksymalnych rozdzielczościach, paleta barw może
być ograniczona, a mnie zależy na wiernej reprodukcji typu fotograficznego.
Pozdrawiam,
Piotr