Re: wymiana GeForce - prosze o porade!

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 00:03:06 MET

Sebastian 'Pasik' Pasikowski <pasikowski_at_usunto.interia.pl>, wrote in

> Ja nadal obstaję przy bezcelowości takiej wymiany. Na GF3 lub Radeona
> jest sens, ale w tym przypadku IMO nie. :)

Jak nie ma procla pow. 1GHz to taki GF3 czy Radeon bedzie sie nudzil ;-)
Ale oczywisci, ze lepiej by bylo kupic chocby na zapas.

> Ale da się przyzwoicie grać (tzn. wyciąga pow. 40 fps)

Baaaa...
Nawet i 50 ;-) Ale niektorym to nie wystarcza, szczegulnie gdy gra sie po
sieci z botami w CS :-)

> Ale czy przynajmniej daje się zauważyć jakąś znaczną poprawę jakości
> obrazu? (nigdy tego nie sprawdzałem).

Zalezy dla kogo. Niektorym nie sprwia to roznicy innym sprawia ogromna.
Dla mnie liczy sie przedewszystkim szybkosc przy rozsadnej rozdzielczosci
(1024x768).

www.google.com wpisz FSAA powinno pelno linkow wyskoczyc.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!