Odp: wymiana GeForce - prosze o porade!

Autor: dexter (biskupdamian_at_poczta.fm)
Data: Sun 27 Jan 2002 - 15:39:08 MET

Użytkownik Sebastian 'Pasik' Pasikowski <pasikowski_at_usunto.interia.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:slrn.pl.a55sek.1m8.pasikowski_at_localhost.Hamster...
> W jakich rozdzielczościach GF2 MX traci płynność? Pow. 1280x1024, ale kto
> gra w takich rozdzielczościach na 15' lub 17' monitorach. O FSAA nie będę
> się wypowiadał, bo niewiem, czy jest opłacalna przy takich spadkach w
> wydajności, jakie oferuje, nawet na szybszych kartach w porównaniu z
> możliwościami.

Tutaj się mylisz GF2 mx traci płynność nawet w 800x600 i 640x480.
Mnie samego to zaskoczyło, ale np. Medal Of Honor w full detali w 640x480
skacze. Na ile jest to wina skopanego kodu nie mnie oceniać, ale fakt jest
faktem - GF2 mx już zaczyna "wysiadać" przy nowszych gierkach, a co będzie
za parę miesięcy. Sam przymierzam się do zmiany na GF2 Ti bo karta jest
"trochę" wydajniejsza (i niewiele droższa) i chyba nie będzie się "zatykać"
tak samo ja gf2mx (w końcu ma z dwa razy większą przepustowość pamięci)..

> Przynajmniej tu się zgadzamy :)

I ja też się zgadzam. Jak widzę posty w stylu "ja mam tyle punktów, a wy
ile" to mi się słabo robi. Np. "konsolowcy" śmieją się z pecetowców, bo oni
(nie wszyscy na szczęście) wolą sobie zapuścić denne demko niż zagrać w coś
porządnego. :))

Pozdrawiam
Dexter