Odp: wymiana GeForce - prosze o porade!

Autor: dexter (biskupdamian_at_poczta.fm)
Data: Sun 27 Jan 2002 - 23:10:22 MET

Użytkownik Sebastian 'Pasik' Pasikowski <pasikowski_at_interia.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych
napisał:slrn.pl.a58ful.p8.pasikowski_at_localhost.Hamster...
> Dnia Sun, 27 Jan 2002 15:39:08 +0100, dexter utworzył(a):
> Coś mi się nie chce wierzyć. Może coś masz źle skonfigurowane, mało
> ramu. Zresztą może ktoś to potwierdzić?
> Chyba, że masz skrzywione podejście do wydajności typu:
> przy 40 fps nie da się grać :)

Ja też nie mogłem uwierzyć jak to zobaczyłem. W końcu niedawno kupiłem
kompa. Ramu jest wystarczająco dużo dla tej gry (256mega), to wina tylko i
wyłącznie grafiki. Czasem jest bardzo płynnie, ale jak wyskoczy kilku
"zawodników" to jest trochę mniej niż 15 klatek a to już troszkę za mało. Ja
nie jestem maniakiem wysokich rozdzielczości, ale jak gra przycina na full
detali w 640x480 to coś jest nie tak.

> Za parę miesięcy większość dostępnych obecnie kart może być już zbyt
> słaba do pociągnięcia niektórych gier, patrząc na tą śmieszną
"solidarność"
> twórców soft/hardware'u, i lenistwo tych pierwszych.

Smutne, ale prawdziwe. Tak już niestety jest i choć myślałem że się z tym
dawno pogodziłem to dalej mnie szlag trafia jak widzę kolejną grę która ma
tak skopany kod że skacze nawet na szybkim sprzęcie.

> Piszesz "trochę" i "chyba", coś mi się wydaje, że nie jesteś zbyt
przekonany
> do takiej zamiany :)

Przekonany to ja jestem, tylko trochę kasy by się przydało (czy jest tu
jakiś sponsor, może od razu przesiądę się na GF3 lub Radeonka8500 -
sponsorze odezwij się :)).

> Taka moda panie, taka moda... :)

Ciekawe co się będzie działo kiedy wyjdzie wersja 3dmark2002, znowu
podskoczy sprzedaż lepszych kart grafiki bo ludzie będą chcieli zobaczyć
demko :)))

Pozdrawiam
Dexter