Re: wymiana GeForce - prosze o porade!

Autor: Sebastian 'Pasik' Pasikowski (pasikowski_at_interia.pl)
Data: Sun 27 Jan 2002 - 21:26:47 MET

Dnia Sun, 27 Jan 2002 15:39:08 +0100, dexter utworzył(a):
> Tutaj się mylisz GF2 mx traci płynność nawet w 800x600 i 640x480.
> Mnie samego to zaskoczyło, ale np. Medal Of Honor w full detali w 640x480
> skacze.

Coś mi się nie chce wierzyć. Może coś masz źle skonfigurowane, mało
ramu. Zresztą może ktoś to potwierdzić?
Chyba, że masz skrzywione podejście do wydajności typu:
przy 40 fps nie da się grać :)

> Na ile jest to wina skopanego kodu nie mnie oceniać, ale fakt jest
> faktem - GF2 mx już zaczyna "wysiadać" przy nowszych gierkach, a co będzie
> za parę miesięcy.

Za parę miesięcy większość dostępnych obecnie kart może być już zbyt
słaba do pociągnięcia niektórych gier, patrząc na tą śmieszną "solidarność"
twórców soft/hardware'u, i lenistwo tych pierwszych.

> Sam przymierzam się do zmiany na GF2 Ti bo karta jest
> "trochę" wydajniejsza (i niewiele droższa) i chyba nie będzie się "zatykać"
> tak samo ja gf2mx (w końcu ma z dwa razy większą przepustowość pamięci)..

Piszesz "trochę" i "chyba", coś mi się wydaje, że nie jesteś zbyt przekonany
do takiej zamiany :)

Taka moda panie, taka moda... :)

Pozdrawiam
Sebastian

--
   Sebastian Pasikowski - [-pasikowski_at_interia.pl-]
   ### GG 1264107 ; ICQ 133347324  ###