FireWire i Win98

Autor: Piotr (PCF12_at_who.net)
Data: Sun 27 Jan 2002 - 23:13:03 MET

Właśnie "wygrałem" na Allegro aukcję na kontroler FireWire TI.
Według opisu miała działać z Win98, 98SE, ME, 2000.
(są następne takie aukcje:
http://www.allegro.pl/showitem.php?item=4117453)

Już po zakończeniu aukcji sprzedający odpowiedział na moje
wcześniejsze pytanie - czy karta na pewno działa z Win98.
Otóż: informacje o Win98 są z pudełka. Natomiast na stronie
http://www.megapower-int.com.tw/mp4103.html piszą:
"Supports Windows 98SE/ME/2000".

Czy ktoś wie, jak to jest z Win98 i kartami FireWire?
Bo właśnie mam Win98, a nie Win98 SE i nie wiem, czy kupić
kartę (co prawda wygrana aukcja zobowiązuje do kupna,
ale jednocześnie towar jest niezgodny z opisem).

Pozdrawiam
Piotr

--
Zabezpieczenie antyspamowe: w moim adresie nie ma cyfr