Re: PPGA a FCPGA ???

Autor: Andrzej Pinczuk (andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl)
Data: Sun 27 Jan 2002 - 21:10:33 MET

"joseph" <joseph_at_bloknet.com.pl> napisal(a):

>Witam szanownych grupowiczów.
>
>Mam takie pytanko.
>Mam płytę na Slot 1 (kupiłem sobie przyszłościową płytę ROTFL ) i celerona
>433 -jak się nie mylę to właśnie PPGA- no i do tego oczywiście przejściówkę.
>Czy na tą samą przelotkę mogę wpakować Celerona II na FCPGA ?

Nie. Musialbys miec przejsciowke slot1 -- fcpga.

> Przyznam
>szczerze, że nie kumam do końca tych oznaczeń, poza tym, nie wiem czy na
>taką - jakby nie było - starą przejściówkę mogę wrzucić np. Celeron II 1GHz
>?

Zalezy od plyty i biosu czy Ci obsluzy taki procek. Wazne jest tez, zebys w biosie lub
na przejsciowce mogl ustawiac napiecia, bo cel433 i 1ghz pracuja pod innymi napieciami.

>interesuje mnie jeszcze, czy do tego wszystkiego ma jeszcze do powiedzenia
>coś CHIPSET (bo mam BX) - czy to jest już poza tematem ?

Giga na BX'ie (pod warunkiem, ze znajdziesz dobra aktualizacje biosu) ruszy bez problemu.

Andy