PPGA a FCPGA ???

Autor: joseph (joseph_at_bloknet.com.pl)
Data: Sun 27 Jan 2002 - 20:35:30 MET

Witam szanownych grupowiczów.

Mam takie pytanko.
Mam płytę na Slot 1 (kupiłem sobie przyszłościową płytę ROTFL ) i celerona
433 -jak się nie mylę to właśnie PPGA- no i do tego oczywiście przejściówkę.
Czy na tą samą przelotkę mogę wpakować Celerona II na FCPGA ? Przyznam
szczerze, że nie kumam do końca tych oznaczeń, poza tym, nie wiem czy na
taką - jakby nie było - starą przejściówkę mogę wrzucić np. Celeron II 1GHz
?
Niby w jednym i drugim przypadku gniazdo jest Socket 370 - poprawcie mnie
jak się mylę.
Wiem również, że jeżeli się na to zdecyduję to, na pewno będę musiał
zaktualizować BIOS, bo mój w tej chwili "wyciąga" na maxa 800 MHz. Natomiast
interesuje mnie jeszcze, czy do tego wszystkiego ma jeszcze do powiedzenia
coś CHIPSET (bo mam BX) - czy to jest już poza tematem ?

Oświećcie mnie proszę, bo nie wiem, czy w ogóle warto mi się za to zabierać.

joseph