CTSPD sie zepsul (do RAM-u) - NTG

Autor: Luckydar (luckydar_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 27 Jan 2002 - 20:59:03 MET

Witam!
Sorki za NTG, ale pytalem na grupie o Windows i nikt mi jeszcze nie
odpowiedzial. To moze po kolei.
Od kilku dni nie dziala mi CTSPD. Najpierw zglaszal brak pliku
"iowp9598vxd", wiec go odinstalowalem. Plik o dziwo byl w samym CTSPD (?).
Skopiowalem i wkleilem do folderu Windows. Sprobowalem znow zainstalowac, no
i zwis. Setup.exe zawiesil sie na etapie 99% instalacji, piszac m.in. Error
105, a po chwili "Isset_se spowodowal wystapienie bledu w KRNL386.EXE.
Nastapi zamkniecie programu Isset_se". Restart kompa - komunikat systemu o
uszkodzeniu rejestru i ze system sam sie naprawi (nawet mu sie udalo).
Ponowna proba
instalki CTSPD - to samo, zwis. W sumie moge go jedynie uruchomic
bezposrednio z programu, poprzez CTSPD.EXE (o tyle lepiej, ze wczesniej to
tez nie dzialalo). Brak mozliwosci instalacji. Pytanie: co to sie
pochrzanilo i dlaczego??? I czy przez to wszystko nie bedzie jakichs cyrow
z systemem? Tak dla scislosci mam Windows Me - licze na to , ze mimo
wszystko ktos mi pomoze. Z gory dzieki.

Pozdr. Luckydar