Re: Ciekawostka!

Autor: Tomek Jasinski (tom_jas_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 27 Jan 2002 - 20:49:15 MET

On Sun, 27 Jan 2002 18:30:07 +0100, "Grzegorz" <gregorio6_at_wp.pl> wrote:

>Bingo!
>dystrybutorzy LG albo Samsunga dadzą komu trzeba (wiadomo co) i w testach
>ich napędy są na czołowych pozycjach. A skoro na TEACA hossa na rynku, (bo
>to IMO najlepszy napęd ostatnich lat i NIKT mnie nie przekona, że są lepsze)
>i ci dystrubutorzy o tym wiedzą, dokładają jeszcze do słabego wyniku
>najgroźniejszego konkurenta...

Czyli co, łapówki ? Fałszowanie testów ? Bez przesady. Napędy LG i Samsung
zdjęte prosto z taśmy produkcyjnej mają świetne parametry, natomiast po
pewnym czasie pracy mogą je tracić, a tego w testach z prasy komercyjnej się
nie uwzględnia. Mam nadzieję że nadejdą czasy, w których producenci będą
zobowiązani do udostępniania danych o awaryjności swoich wytworów. Podaje
się wprawdzie MTBF, ale to jest parametr brany z kosmosu.

--
Tomasz Jasiński                         Strój - na różowo; Ksiądz może
tomjas_at_polbox.com                       Popisać się jakimś kawałem -