Re: Ciekawostka!

Autor: R4v (raist_at_poczta.fm)
Data: Fri 25 Jan 2002 - 16:57:28 MET

plitkin wrote:

> Nie wiem czy ktos z was czytal, ale w poprzednim "Komputerswiat" byl test
> cd-romow! Teac 540e - przedostatnie miejsce! A w dodatku w opisie
> stwierdzono, ze jest to _najwolniejszy_ naped z testowanych! Fakt, ze tam
> mieli sprzet z biosem 1.0, ale rpzeciez zmiana na 3.0a trwa 5 sekund, a
> efekt - wszyscy znaja!
> Teraz to sobie mysle: jezeli zielony czlowiek poczyta sobie test - to kupi
> inny (tanszy, a niby szybszy) cd-rom i bedzie pozniej sie dziwil - ze u
> kolegi ten teac czyta szybciej i lepiej! To jest dopiero test!

Dziwisz sie? Taka gazeta. Chip w ramach rownania poziomu takze zaczyna
(wlasciwie to juz dawno zaczal) odwalac podobne kwaitki. Patrz test
karty Mint 3D w 01/2002. Nie dziala wyjscie na 6 glosnikow. Czemu? Bo
nie chcialo nam sie sprawdzac na innych programach i odpalilismy
PowerDVD3.0 (ktore nie obsluguje CMI8738). Po co sprawdzac na wersji 4.0
XP? Albo chociazby na starym WinDVD 2.6? No po co?

--
Raf
raist_at_poczta.fm